صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 252772
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
پاس، صباباتری و ابومسلم حق جذب بازیکن سرباز ندارند / برخورد با متخلفان
مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح تاکید کرد که سه باشگاه لیگ برتری پاس همدان، صباباتری قم و ابومسلم مشهد حق جذب و استفاده از بازیکنان سرباز در هشتمین دوره لیگ برتر را ندارند.

مهرعلی باران چشمه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین اخبار مطرح شده پیرامون استفاده تیم های لیگ برتری از بازیکنان سرباز گفت: طبق قوانین موجود و با توجه به اینکه باشگاه های پاس همدان، صباباتری قم و ابومسلم مشهد زیر نظر بخش خصوصی اداره می شوند، آنها حق ندارند در هشتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از بازیکنان سرباز استفاده کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه جدید تیم های ملوان بندرانزلی و مقاومت سپاسی شیراز از لیگ برتر و تیم های نیروی زمینی و مقاومت بسیج از لیگ دسته اول حق جذب و استفاده از بازیکنان سرباز را در این مسابقات دارند.

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح همچنین خاطر نشان کرد: ما این موضوع را طی ابلاغی رسمی به فدارسیون اعلام و به آنها تاکید کردیم که تیم های غیر نظامی حق ثبت قرارداد و استقاده از نفرات سرباز را در تیم های خود ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعضی از باشگاه ها می توانند با دریافت مجوز اجازه جذب بازیکنان سرباز را کسب کنند، اضافه کرد: احتمال صدور این مجوز بسیار ضعیف است اما در صورت دریافت مجوز توسط یک باشگاه، این موضوع بصورت رسمی به فدراسیون فوتبال و رسانه های گروهی اعلام می شود که تاکنون هیچ باشگاهی چنین مجوزی را دریافت نکرده است.

باران چشمه در پایان گفت: طبق دستور العملی که روزچهارشنبه از مسئولان رده بالای نیروی مسلح دریافت کردم، تاکید شده با باشگاه های غیر نظامی که در خصوص جذب بازیکن سرباز اقدام می کنند، طبق مقررات برخورد شود.


دسته ها :
شنبه پنجم 5 1387
X