صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 253061
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
هشتمین دوره‌ لیگ برتر فوتبال ایران با برتری تیم پرسپولیس افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیدار افتتاحیه هشتمین دوره لیگ برتر با نیتجه یک بر صفر تیم سایپا را شکست دهد.

در این بازی پربرخورد که در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 35 هزار تماشاگر و با قضاوت "هدایت ممبینی" برگزار شد، پرسپولیس در دقیقه 42 توسط پژمان نوری به گل رسید و با همین تک گل به پیروزی دست یافت.

در این بازی سرتاسر هجومی، در ابتدا تیم سایپا بود که حملاتی را از جناح راست تیم پرسپولیس ترتیب داد و با ارسال سانتر روی دروازه قصد باز کردن دروازه حریف را داشت که از موقعیت‌های خطرناک آن‌ها می‌توان به شوت کیانوش رحمتی در دقیقه 45 اشاره کرد. اما رفته رفته این تیم پرسپولیس بود که با هماهنگی بیشتر نبض بازی را در دست گرفت و حملات پی در پی را با نفوذ بیشتر از جناح راست تیم سایپا روی دروازه این تیم ترتیب داد.

در این بازی موقعیت‌های خطرناکی برای تیم پرسپولیس در دقایق مختلف به وجود آمد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شوت از راه دور پژمان نوری در دقیقه 16 و گل مردود نیکبخت واحدی در دقیقه 37 که پیش از آن داور خطای کریم باقری به روی میرزاپور را گرفته بود، اشاره کرد.

در نیمه دوم بازی نیز این تیم فوتبال پرسپولیس بود که با نفوذ از جناحین و همچنین دادن پاس‌های عمقی سعی در به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشت و تیم سایپا تنها چشم به ضد حملات دوخته بود.

کریم باقری در دقایق 60، 81 و 90 با شلیک شوت‌های خطرناک به سمت دروازه سایپا، مهم‌ترین موقعیت‌ها را برای تیمش خلق کرد. اما هیچ کدام از این ضربات سودی برای پرسپولیس نداشت و در مقابل سایپا هم نتوانست از ضد حملات خود به خوبی استفاده کند و بدین ترتیب اولین بازی لیگ هشتم با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا به پایان رسید.

در این بازی پربرخورد کیانوش رحمتی، سیدجلال حسینی و صابر میرقربانی از تیم سایپا و علیرضا واحدی‌نیکبخت و ایوان پترویچ از تیم پرسپولیس از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

همچنین در تیم پرسپولیس حسین بادامکی، علیرضا واحدی‌نیکبخت و ایوان پترویچ به ترتیب در نیمه دوم جایشان را به  محمد منصوری، فرهاد خیرخواه و حمید علی‌عسگر دادند.

تیم سایپا نیز در نیمه اول صابر میرقربانی را به جای کریم انصاری‌فرد و در نیمه دوم عباس آقایی و امین منوچهری را به ترتیب به جای کیانوش رحمتی و ایمان رزاقی‌راد به زمین فرستاد.
نظرات کاربران:
تیم امروز قطبی نشان داد که در صورت اجرای تاکتیکهای مربی در زمین از شانس بالائی برای قهرمانی برخوردار است
خسته نباشید.ممنون
بازی بی حال بدون جذابیت و اله بختکی بود آن وقت جوری توصیف کرده اید که انگار یک بازی با برنامه و جذاب بوده یک شوت که شانسی وارد گل شد و دیگر هیچ با این توصیفات الکی بود که افشین قطبی که هیچ جا به عنوان مربی مطرح نبوده در ایران امپراطور و بهترین مربی شناخته شده
انگار خوش شانسی های جناب لوک! در این فصل هم ادامه دارد!!

دسته ها :
سه شنبه پانزدهم 5 1387
X