صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 250124
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


پس از کریمی، مهدوی کیا هم از تیم ملی خداحافظی کرد
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که بیش از 110 بازی ملی برای این تیم انجام داده است پس از آنکه نتوانست همراه این تیم به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کند مثل علی کریمی از تیم ملی خداحافظی کرد. مهدی مهدوی کیا که سالها در تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان بازیکنی تاثیرگذار فعالیت کرده بود و پس از جام جهانی 2006 به عنوان کاپیتان اول تیم ملی به میدان می رفت، دیروز خبر خداحافظی اش از تیم ملی را اعلام کرد.
مهدی مهدوی کیا با اعلام این خبر گفت: خیلی ناراحتم که تیم ملی ایران از راهیابی به جام جهانی بازماند و نتوانستیم پیام آور شادی برای میلیون ها ایرانی دوست داشتنی باشیم. من قصد دارم درباره خداحافظی ام از تیم ملی در قالب یک نامه یا یک مصاحبه توضیحاتی بدهم و طی روزهای آتی این کار را خواهم کرد.مهدوی کیا افزود: من قبل از پایان بازی های تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی گفته بودم در صورتی که تیم ملی به جام جهانی صعود کند و مربیان خواهان ادامه حضور من در تیم ملی باشند، در خدمت تیم کشورم خواهم بود و در صورت عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی، از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد.
حالا هم حرفی که چند وقت پیش زده بودم را تکرار می کنم و می گویم که بازی با کره جنوبی آخرین و تلخ ترین بازی من در تیم ملی بود. گفتنی است، علی کریمی کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان نیز روز سه شنبه خبر کناره گیری اش از تیم ملی را رسما اعلام کرد تا دو کاپیتان اول و دوم ایران همزمان از حضور در تیم ملی خداحافظی کنند.
کللی فرد سرمربی شاهین در لیگ نهم
با حمایت قاطع مدیرعامل منطقه انرژی پارس حمید کللی فرد هدایت تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی را در رقابت های لیگ برتر برعهده خواهد داشت.عبدالجلیل رضوی مدیرعامل منطقه انرژی پارس گفت: حمید کللی فرد که با درایت و لیاقت خود، تیم شاهین پارس جنوبی را به لیگ برتر رساند، سرمربی این تیم باقی می ماند و هدایت نماینده استان بوشهر در نهمین دوره مسابقات لیگ برتر را برعهده خواهد داشت.
وی همچنین تاکید کرد تنها کادر فنی تیم شاهین پارس جنوبی تقویت خواهد شد که با توجه به دیدگاه های کللی فرد، به احتمال زیاد یک دستیار و یک مربی بدنساز خارجی به جمع نفرات تیم شاهین اضافه می شوند.
تیموریان از فولهام می رود
هافبک تیم فولهام انگلستان در خصوص تازه ترین وضعیت خود در این باشگاه گفت: با فولهام یکسال دیگر قرارداد دارم اما امکان رفتنم از این باشگاه زیاد است.آندرانیک تیموریان ضمن اشاره به این مطلب، افزود: درست است که یکسال دیگر با فولهام قرارداد دارم اما طبق توافق با مسئولان باشگاه می توانم در صورت تمایل از این باشگاه جدا شوم. وی افزود: ترجیح می دهم فوتبالم را در انگلستان دنبال کنم بر همین اساس مدیر برنامه هایم در حال بررسی پیشنهاداتی است که از سایر تیم های لیگ برتری دارم.هافبک تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: این در حالی است که از تیم های اسپانیایی و آلمانی نیز پیشنهاداتی دارم که در صورت به توافق نرسیدن با تیم های لیگ برتر انگلستان گزینه های جدید را در این کشورها دنبال خواهم کرد.
«ترائوره»ها از سایپا کنار گذاشته شدند
سرپرست تیم فوتبال سایپا از کنار گذاشتن عیسی ترائوره و علو ترائوره از این تیم خبر داد.جلیل امیری اظهار کرد: طبق برنامه اعلام شده باید بازیکنان تیم در تمرین روز چهارشنبه گذشته حاضر می شدند و طبق قرار قبلی عیسی ترائوره و علو ترائوره هم باید در این تمرین شرکت می کردند اما، این بازیکنان هنوز به ایران نیامده اند و با توجه به نظم مورد نظر سرمربی تیم این دو بازیکن از تیم سایپا کنار گذاشته می شوند، اکنون هم منتظر هستیم تا آنها به ایران بازگردند و اگر می خواهند به تیم های دیگری بروند.
وی درباره وضعیت سیدجلال حسینی نیز گفت: این بازیکن پیشنهاد مالی خود را ارائه داده و قرار است فردا(امروز) مذاکره نهایی را با واحد ورزش باشگاه انجام دهد تا تکلیف این بازیکن مشخص شود.
امیری با بیان اینکه حسینی بازیکن آزاد حساب می شود و طبیعی است که با تیم های دیگر هم مذاکره کند. درباره وضعیت حسین کعبی نیز گفت: تصور می کنم کعبی به دنبال تیم دیگری است و از آنجا که بازیکن آزاد محسوب می شود، بعید می دانم که در سایپا بماند.
انصراف دست نشان از همکاری با استیل آذین
نادر دست نشان از ادامه همکاری با باشگاه استیل آذین انصراف داد.
دست نشان با اشاره به تعویق آغاز برنامه های تیم فوتبال استیل آذین گفت: تاخیر بیش از حدی در آغاز برنامه های تیم به وجود آمده است. من به عنوان یک مربی حق دارم که انتظار داشته باشیم که برنامه های تیم براساس پیش بینی ام آغاز شوند. متأسفانه با وجود اینکه دو هفته پیش توافقات انجام گرفته بود و قرار شده بود که قرارداد در این مدت منعقد شود، اتفاقی نیفتاد و من اعلام کردم که خواهان دریافت تسویه حساب هستم.وی افزود: من برای رهایی از آینده ای مبهم چنین تصمیمی را گرفتم. شاید باشگاه استیل آذین، هدایتی و هیئت مدیره آن این توانایی را داشته باشند که تیم را از شرایط موجود خارج کنند اما، من این توانایی را ندارم که در یک ماه بازیکنان را جذب کرده، بدنسازی را انجام دهم و مقام آنچنانی را کسب کنم. من نسبت به مسایل واقع بین هستم. گفتنی است از حمید استیلی به عنوان جدی ترین گزینه داخلی باشگاه استیل آذین یاد می شود.

اخبار کوتاه از فوتبال

 


دسته ها :
پنج شنبه چهارم 4 1388
X