صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 253076
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
قیمت کالاها ساماندهی می شود
وزیر کار و امور اجتماعی از ساماندهی قیمتها در راستای طرح تحول اقتصادی خبر داد و گفت: تمام تلاش دولت این است که آسیبهای احتمالی کوتاه مدت اجرای این طرح به کمترین حد ممکن برسد.

سید محمد جهرمی در گفتگو با مهر در خصوص طرح تحول اقتصادی دولت گفت: در مجموع بررسی ها و پیش بینی های انجام شده در طرح به دنبال پیدا کردن بخشهای اساسی اقتصاد و حل ساختاری مشکلات اقتصادی کشور است.

وزیر کار و امور اجتماعی پیدا کردن ریشه های اصلی مشکلات ساختاری در اقتصاد کشور را از دیگر توجهات در تدوین طرح تحول اقتصادی دولت اعلام کرد و گفت: در طرح به موضوعات مختلفی از جمله بهره وری، عملکرد سیستم بانکی، بهبود روشها در نظام بانکی کشور و تدوین سیاستهای پولی متناسب با اقتصاد کشور پرداخته شده است.

جهرمی از تغییرات در نظر گرفته شده در طرح تحول اقتصادی دولت در زمینه یارانه ها خبر داد و افزود: در طرح موضوع یارانه ها را با هدف حمایت از سرمایه گذاری بیشتر در کشور و همچنین تامین منابع برای انجام سرمایه گذاری تعریف کردیم.

وی انجام تحولات اقتصادی را دارای نتایج دراز مدت و پایدار برای کشور دانست و تاکید کرد: البته در کوتاه مدت شاید برای تولید کنندگان و امر اشتغال کشور مشکلاتی ایجاد شود.

وزیر کار و امور اجتماعی ادامه داد: کارگروههای دولت در این راستا جلسه بسیاری برگزار کرده اند، در این نشستها سعی شده تا آسیبهای احتمالی اجرای طرح در کوتاه مدت مورد بررسی قرار گیرد و راهکار به حداقل رسیدن مشکلات احتمالی و یا حذف آنها پیدا شود.

جهرمی در ارتباط با حمایتهای در نظر گرفته شده در طرح تحول اقتصادی دولت برای تولید کنندگان گفت: در این حوزه نیز دولت سعی کرده تا با ساماندهی قیمت کالاها، در نظر گرفتن مشوقهای لازم و حمایتهای تسهیلاتی رشد در این بخش را نیز داشته باشد.

خبرگزاری مهر

دسته ها :
سه شنبه بیست و پنجم 4 1387
X