صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 250156
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

پیام مهم رییس جمهور خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی

     

رییس‌جمهور در پیامی با قدردانی از بیانات راهگشا و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در صحنه عظیم و حماسی نماز جمعه بر پیگیری قاطعانه مواضع ایشان از سوی دولت تأکید کرد.
متن کامل پیام دکتر محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی

با عرض سلام و تحیت، به عنوان فرزند کوچک و خادم برگزیده ملت بزرگ ایران بر خود لازم می‌دانم که از حسن تصمیم و حضور تاریخی آن رهبر فرزانه در صحنه عظیم و حماسی نماز جمعه تهران و ایراد بیانات راهگشا و اعلام مقتدرانه مواضع بر حق مردم در موضوعات مهم روز صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
بدون تردید پرچم عزت و هوشیاری ملت ایران که حضرتعالی با اقتدار آن را در برابر مستکبران برافراشتید و خط روشن همدلی، وحدت و عزت ملی، ترجیح منافع ملی برخواسته‌های شخصی و گروهی، برخورد قانونی، مستمر و ریشه‌ای با زیاده‌خواهی‌ها و امتیازجویی‌ها و مفاسد اقتصادی، اجرای بی‌ملاحظه و قاطع عدالت، اعتماد متقابل و عمیق و بی‌نظیر مردم و دولت، سازماندهی اراده جمعی برای رفع مشکلات و تعالی و پیشرفت تمام کشور و پافشاری بر اخلاق و ارزش‌های ایمانی در مناسبات اجتماعی، همه و همه خواست عموم مردم عزیز بود که در کلام قاطع جنابعالی در فضای تشنه جامعه جاری شد. این چشم‌انداز درخشان فردای میهن اسلامی است که به فضل الهی با قاطعیت و تدبیر از ناحیه دولت پیگیری خواهد شد.
اینجانب ضمن تقدیر مجدد از جنابعالی، همگان را به رهروی در این مسیر نورانی که راه خدشه ناپذیر ملت انقلابی و آرمانی است دعوت می‌نمایم. دولت دست همه خدمتگزاران و علاقمندان به عزت ایران را به گرمی می‌فشارد. از خداوند منان سلامتی و طول عمر حضرتعالی و سربلندی، رفاه و آسایش هر چه بیشتر ملت خداجوی ایران را مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

دسته ها :
پنج شنبه چهارم 4 1388
X