صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 252692
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

احمدی نژاد: انحراف در مسیر انقلاب اسلامی محال است

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم قبل از رای دادن به یک کاندیدا، رای آری آگاهانه به جمهوری اسلامی دادند تاکید کرد که محال است در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد شود.
محمود احمدی نژاد یکشنبه شب در دیدار خانواده معظم شهدا و بازماندگان حادثه هفتم تیر و اعضای بنیاد هفتم تیر با تاکید بر اینکه عطر و نسیم حیات بخش و روح آفرین خون شهیدان هفتم تیر همه بشریت را زنده کرده است اظهار داشت: امروز با معجزه خون شهیدان ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در ایران و جهان متجلی شده است.
وی هر یک روز دوام ملت ایران را ضربه ای سنگین به پایه های استکبار برشمرد و گفت: امروز ملت ایران به مداخله ها و صحبت های سران برخی کشورها از جمله آمریکا درباره ایران وقعی نمی نهد زیرا می داند دشمنان سیلی محکمی خورده و عصبانی هستند.
رئیس جمهور خطاب به سران استکبار و قدرت های زورگو به تعبیر شهید بهشتی «از دست ملت ایران عصبانی باشید و ازاین عصبانیت بمیرید» تصریح کرد: دشمنان اقتدار ملت ایران را فراموش کرده اند اما باید بدانند بیخودی آب در هاون می کوبند و ملت ایران یقه آنها را می گیرد.
احمدی نژاد تعامل با دنیا از موضع عزت و اقتدار را همراه با تدبیر دانست و گفت: برخی ها فکر می کنند با امتیاز دادن می توان با قدرت ها کنار آمد، اما اگر نرمش نشان بدهیم قدرت های زورگو از زیاده خواهی کوتاه نمی آیند زیرا در مسئله هسته ای وقتی همه کارها برای اعتمادسازی انجام شد تازه ایران را محور شرارت نامیدند.
وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران فکر می کردند، می توانند با برخی تحرکات معنی دار انقلاب اسلامی را نابود و ریشه کن کنند، گفت: به فضل الهی و به برکت خون های شهدای هفتم تیر درخت انقلاب اسلامی به قدری تناور شده که شاخه هایش دنیا را گرفته است و دشمنان ملت ایران درحال ریشه کن شدن هستند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مگر می شود 72 خون پاک در نهایت مظلومیت ریخته شود و انقلاب اسلامی از بین برود تصریح کرد: محال است در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد شود زیرا خون شهدا انقلاب ملت ایران را بیمه کرده است.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه انتخابات اخیر ایران آرزوی شهیدان از جمله شهدای هفتم تیر را محقق کرد، اظهار داشت: همه مردم قبل از رای دادن به یک کاندیدا، رای آری آگاهانه به جمهوری اسلامی دادند و تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران خنثی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ایثارگری و مظلومیت را عوامل اصلی ماندگاری حرکت توحید و انسانیت دانست و تاکید کرد: در هفتم تیر اوج ایثار و مظلومیت محقق شد.
رئیس جمهور با اشاره به تلاش سازماندهی شده و برنامه پیچیده دشمنان برای تخریب انقلاب اسلامی و خادمان مردم خاطر نشان کرد: دشمنان دروغ های بزرگ را آنقدر تکرار می کنند تا همه باور کنند و دیکتاتورهای واقعی، شهدای هفتم تیر را که خادمترین و مردمی ترین انسانها بودند به دیکتاتوری متهم می کردند.
دراین دیدار و پیش از سخنان رئیس جمهور خانواده معظم شهدای هفتم تیر انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد را تبریک گفتند.
همچنین قدیریان رئیس بنیاد هفتم تیر گزارشی از نحوه احداث بنای یادبود شهدای هفتم تیر در مشهد این شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی بیان کرد.


دسته ها :
دوشنبه هشتم 4 1388
X