صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 250116
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

کابینه ائتلافی اسرائیل چی بود که حالا دچار اختلاف هم بشود (خبر ویژه)

اظهارات رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی (مشاور امنیت داخلی نخست وزیر) در کابینه این رژیم اختلاف انداخت.
یوزی آراد چند روز پیش به روزنامه هاآرتص گفته بود «دولت نتانیاهو از دولت قبلی یک سیاست ویران و سوخته را در مقابله با برنامه هسته ای ایران به ارث برده و اسرائیل در برابر پیشرفت هسته ای ایران در فاصله سالهای 2003 تا 2007 واماندگی و شکست منزجرکننده ای از خود نشان داد. این وضعیت شبیه کابوس است. میان مقامات آمریکا و اسرائیل درباره برنامه هسته ای ایران تضاد وجود دارد و آمریکا کماکان به ایران علامت ارسال می کند که مایل به گفت وگوی دیپلماتیک است.»
در پی انتشار این سخنان یاس آمیز، روزنامه هاآرتص خبر داد که اظهارات یوزی آراد موجب اختلاف در کابینه اسرائیل شده و به پاسخگویی تند دفتر نخست وزیر انجامیده است.
در حالی که دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی در وضعیتی شکننده و توام با بحران های داخلی به سر می برد، دفتر نخست وزیر مجبور به رفوکاری و توجیه اظهارات یوزی آراد شده و طی بیانیه ای ضمن سرزنش آراد تاکید کرد: «دولت پیشین اسرائیل تمام تلاش خود را برای مقابله با تهدید ایران هسته ای به کار گرفته است.» دفتر نتانیاهو در تلاش برای توجیه شکستهای تل آویو با تاکید بر اینکه کابینه های پیشین و کنونی رژیم صهیونیستی هیچ تردیدی در مورد لزوم توقف برنامه هسته ای ایران نداشته اند، موضوع ایران را اصلی ترین مشکل پیش روی هر کابینه اسرائیلی دانست.
دفتر نتانیاهو از تلاشهای صورت گرفته برای مقابله با ایران قدردانی کرده و برخی تشکیلات یاری دهنده رژیم نظیر موساد و رئیس آن «مئیر داگان» را در این میان ستوده است.
بیانیه دفتر نتانیاهو در حالی صادر می شود که اخیرا «بن تسیون نتانیاهو» پدر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود پسر من دروغگوست و بارها دروغ گفته است.


دسته ها :
سه شنبه بیست و سوم 4 1388
X