صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 250118
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
اخبار کوتاه رادیو
برنامه "یک ایده یک امکان" دوم مرداد در رادیو تجارت رابطه بازار بورس و سرمایه را در ایران بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این برنامه دکتر بیژن عبدی به عنوان اقتصاددان حضور دارد و برنامه از ساعت 13:15 روی آنتن می‌رود.

ـ برنامه زنده "کلیک تجارت" دوم مرداد ساعت 11:35 در رادیو تجارت علاوه بر تازه‌ترین اخبار تجارت الکترونیک به نقش تجارت الکترونیکی در رونق اقتصاد می‌پردازد. در این برنامه محمدی مهندس سخت‌افزار و مریم حیدری کارشناس اقتصاد حضور دارند.

ـ برنامه "چهار سوق" سوم مرداد ساعت 11:35 در رادیو تجارت عوارض صادراتی را ارزیابی می‌کند و راهکارهای لازم را ارائه می‌دهد. در این برنامه عسگر اولادی از اتاق بازرگانی و کارشناس حضور دارد.

ـ برنامه زنده "دست نامرئی" چهار مرداد در رادیو تجارت ساعت 10:15 به مدیریت زمان، الفبای تجارت، تاریخ تجارت، مسائل حقوقی تجارت و اخلاق در تجارت می‌پردازد. در این برنامه کوروش سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری، علی تهران‌وند کارشناس ارشد اقتصاد، دکتر اسماعیل محمدی استاد دانشگاه و سعید سلیمانی کارشناس ارشد تاریخ تجارت هستند.

ـ نظام بانکداری و رابطه آن با بازار سرمایه موضوع این هفته برنامه "ژرفا " است. این برنامه چهار مرداد ساعت 11:35 از رادیو تجارت روی آنتن می‌رود.

ـ برنامه "یار آشنا" کاری از گروه طرح و تولید شبکه جهانی صدای آشنا است که هر روز یکی از سخنرانی‌ها ماندگار تاریخ همچون علامه محمدتقی جعفری، شهید مرتضی مطهری، دکتر علی شریعتی، حسین الهی قمشه‌ای و ... را پخش می‌کند. این برنامه هر روز ساعت یک ربع به بامداد به وقت تهران روی آنتن می‌رود.

ـ برنامه زنده "صدای بازرگان" پنج مرداد ساعت 11:35 به موضوع طرح اصلاح توزیع کالا در رادیو تجارت می‌پردازد. این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی حسن بنائی تهیه می‌شود.

ـ برنامه "پویش سبز" پنج مرداد ساعت 13:15 در رادیو تجارت بازار تجاری قطعه‌سازان خودرو را بررسی می‌کند. در این برنامه آروند عضو انجمن قطعه‌سازان خودرو حضور دارد.

ـ قوانین مربوط به ماهواره در ایران در برنامه گفتگوی روز با حضور کارشناسان ارتباطات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. این برنامه سوم مرداد ساعت 18 به سردبیری مازیار ناظمی از رادیو گفتگو روی آنتن می‌رود.

ـ شیطان پرستی و عرفان‌های دروغین مدرن در برنامه یک بررسی با حضور کارشناسان فرهنگی تحلیل می‌شود. این موضوع در برنامه "یک بررسی" سوم مرداد ساعت 21 از رادیو گفتگو پخش می‌شود." خبرگزاری مهر "



دسته ها :
چهارشنبه دوم 5 1387
X