صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 250164
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
شمشیرها بدون رئیس به صدا در می آیند / فدراسیونی که سرپرست هم ندارد
فدراسیون شمشیربازی در حالی فعالیت های خود را بدون رئیس پیگیری می کند که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این فدراسیون هم یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون شمشیربازی از چند ماه پیش و پس از برکناری فضل الله باقرزاده با هدایت مهدی محمدزاده به عنوان سرپرست اداره می شد اما در شرایطی که همه منتظر بودند تا سازمان تربیت بدنی انتخابات ریاست این فدراسیون را برگزار کند، در اقدامی غیرقابل پیش بینی محمدزاده نیز از سمت خود کنار رفت تا این فدراسیون با چالش های جدیدی مواجه شود.

شمشیربازی یکی از فدراسیونهایی است که در سالهای اخیر موفق شده بود به مدال های رنگارنگ آسیایی دست پیدا کند و روند رو به رشدی را با حضور فضل الله باقرزاده در پیش گرفته بود اما وی به خاطر تبعیت نکردن از برخی اتفاقات ناچار به کناره گیری شد تا فردی به عنوان سرپرست انتخاب شود که ظاهرا از ابتدا هم نظری روی ادامه همکاری او وجود نداشت و پس از چند ماه از سمت خود کنار گذاشته شد.

فدراسیون شمشیربازی یکی از امیدهای سازمان تربیت بدنی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگجو است و بدون رئیس ماندن آن می تواند در آینده تاثیرات منفی بر عملکرد ملی پوشان این رشته ورزشی داشته باشد. ضمن اینکه در پیش بودن مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا نیز که تا چند هفته دیگر برگزار می شود، باید این نگرانی را در بین مسئولان ایجاد کند تا هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف رئیس این فدراسیون اقدام کنند.

فضل الله باقرزاده که نزدیک به پنج سال سرپرست و رئیس فدراسیون شمشیربازی بود پس از آنکه از سمت خود کنار رفت تا به حال مصاحبه ای علیه ماجراهای پشت پرده نداشته و به نظر می رسد همچنان یکی از گزینه های اصلی برای ریاست این فدراسیون باشد.

به هر حال فدراسیون شمشیربازی در شرایطی به فعالیت هایش ادامه می دهد که در یکی از موارد نادر در سالهای اخیر حتی سرپرست هم ندارد و این اتفاق نگرانی ها را برای آینده ورزشی که در حال رشد بود بیشتر از قبل می کند.


دسته ها :
شنبه پنجم 5 1387
X