صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 253493
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
قانون اصل 44 در مرحله اجرا / بررسی تاسیس صندوق پس انداز ملی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی تاسیس صندوق پس انداز ملی و اتمام کار بررسی سیاستهای برنامه پنجم در مجمع تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: قانون سیاستهای اجرایی اصل 44 در مرحله اجرا قرار گرفت.

علی آقا محمدی در گفتگو با مهر از تعیین تکلیف نهایی قانون اصل 44 قانون اساسی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و ارائه آن به مجلس برای ابلاغ به دولت خبر داد و گفت: مجمع موارد اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان در خصوص لایحه اصل 44 قانون اساسی را در جلسه های متعدد بررسی و آنها را رفع کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح داد: برخی از موارد اختلاف بر سر بخشهایی از لایحه سیاستهای اجرای اصل 44 قانون اساسی طبق نظر شورای نگهبان و برخی طبق نظر مجلس و برخی هم با اعمال تغییراتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسید و به رئیس مجلس شورای اسلامی برای ابلاغ به دولت ارائه شد.   

آقا محمدی تصریح کرد: رئیس مجلس به عنوان رئیس قوه مقننه قانون سیاستهای اجرایی اصل 44 را برای اجرا به رئیس جمهوری ابلاغ می کند و رئیس جمهوری هم آن را رسما در حکم قانون جاری کشور ابلاغ خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی سیاستهای کلی برنامه پنجم در مجمع خبرداد و گفت: مهمترین مبحثی که در جلسه آینده مجمع مورد بررسی قرار می گیرد، بحث تاسیس صندوق پس انداز ملی و بررسی برخی از شاخصها از جمله شاخص عدالت است.

به گفته وی، بررسی سیاستهای برنامه پنجم در مجمع مرحله به مرحله به پیش می رود و چهار جلسه دیگر یعنی حدود یک ماه آینده به اتمام می رسد.



دسته ها :
دوشنبه هفتم 5 1387
X