صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 253059
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


عناصر ضدانقلاب تحریم کننده انتخابات از نامزد اصلاح طلبان خواستند همچنان مقاومت کند.
چند تن از این عناصر مقیم خارج در نامه ای که در سایت های ضدانقلابی منتشر شده، خطاب به موسوی نوشته اند: بیانیه های شما ما را خرسند کرد و به نشاط آورد. ما به شما درود می فرستیم چون ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی را برگزیده اید. در این حرکت که رنگین کمان گسترده ضداستبداد را زیر نگین خود نشانده بر سر نقطه نهایت جنبش نمی توان حرف واحدی زد اما همه باید از شکست آن احتراز بجوییم و شکست آن، پذیرفتن نتیجه انتخابات است. ما از موضع اپوزیسیون جمهوری اسلامی، شکست شما و هر جریان دارای تعلق خاطر به این نظام را که هم اکنون در صفوف حرکت ابطال انتخابات می رزمند، شکست خود می دانیم و اعلام می کنیم در حرف و عمل با شما هستیم و همچنان در کنار شما خواهیم ایستاد.
به گزارش «اخبار روز» نویسندگان نامه با تخطئه ایده مدینه النبی به موسوی هشدار دادند «جنبش مدنی، مدینه النبی نیست. چنین نیندیشید که فکر و عمل گذشته، مایه قدرتتان است. ایستادگی و انتخاب عملی امروزتان را با آن گذشته در نیامیزید و کدر نکنید. حامیان امروز ابطال انتخابات در واقع خشمشان از حکومت دینی است... اگر از سر تاکتیک از اصول انقلاب اسلامی سخن می گویید که سخت در اشتباه و مهلکه هستید اما اگر به راستی به آنچه گفته اید دلبستگی دارید، در این صورت هنوز در دام گذشته نافرجام خودتان گرفتارید و این می تواند بسیار نگران کننده باشد. ما شما را اسیر و درگیر چنین پندارهایی نمی خواهیم ما شما را نه در بازگشت بر گذشته خود که نقاد گذشته می خواهیم.»
این عناصر ضد انقلاب در عین حال با تاکید بر اینکه در انتخابات دعوت به رای سفید و تحریم انتخابات کرده بودند، افزودند: اما اینک وضع فرق کرده و بسیار فرق کرده است. ما اینک به ایستادگی شما رای می دهیم.

درود ضدانقلاب برای نامزدی که نگران انقلاب بود! (خبر ویژه)

 

دسته ها :
دوشنبه هشتم 4 1388
X