صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 250244
تعداد نوشته ها : 109
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

اگه پسر منه، می دونم که دروغگوست! (خبر ویژه)

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات قابل تامل پدر نتانیاهو مدعی شد مصاحبه با وی، اقدامی غیراخلاقی و سوء استفاده از یک پیرمرد است. بن تسیون نتانیاهو پدر نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی مصاحبه ای پسرش را دروغگو خوانده بود!
پدر نتانیاهو به شبکه دوم تلویزیون اسرائیل گفته است: بنیامین در نشست های خانوادگی به من یادآور شد که بارها به عرب ها دروغ گفته است. او در سخنرانی خود در دانشگاه «بارایلان» زمانی که برای دستیابی به سازشی واقعی با فلسطینی ها به منظور برپایی دولت مستقل فلسطین در کنار دولتی یهودی اعلام آمادگی کرد، صادق نبوده است.
به گزارش العالم، بن تسیون که به مناسبت گذشت صد روز از تشکیل کابینه بنیامین نتانیاهو با شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت وگو می کرد، افزود: بنیامین نتانیاهو از تشکیل دولت فلسطینی حمایت نمی کند و در گفت وگوهای خانوادگی به من گفته که به اعراب دروغ می گوید زیرا شرط هایی قرار داده است که اعراب با هیچیک از آنها موافقت نخواهند کرد.
پدر نخست وزیر افراطی رژیم صهیونیستی در پاسخ به این پرسش که نظر شخصی شما درباره دولت فلسطینی چیست؟ با قاطعیت و شدت گفت: این مناطق یهودی هستند نه عربی و اینجا جایی برای اعراب وجود ندارد و نخواهد داشت و آنها هرگز شرط های ما را نخواهند پذیرفت.
دفتر نخست وزیری رژیم اشغالگر صهیونیستی در واکنش به این مصاحبه اعلام کرد: این یک مصاحبه غیراخلاقی و سوء استفاده از یک فردی بود که نزدیک صد سال عمر دارد.
گفتنی است در پی مقاومت جانانه ملت فلسطین و دولت حماس در جنگ 22روزه، دولت جدید آمریکا در اقدامی ریاکارانه داعیه تشکیل دولت مستقل فلسطینی را پیش کشید و رژیم صهیونیستی هم ضمن ارائه شرط و شروطی، به این ادعا چراغ سبز نشان داد.


دسته ها :
يکشنبه بیست و یکم 4 1388
X